October 27, 2011

Thursday-licious .-!

Assalamualaikum.
Happy Thursday-liciouss! (; *gilaaa T__T
ape die Thurdaylicious tu? entah lah, saya pun tak tahu lah. HAHAH. name pun tak ade kerja, mulalah nak mengarut-karut-carut lebih-lebih budak ni kan.
macam tak ada kerja lain ke nak buat. orang pergi study, dia rilek je lebih. hahahah.
takpe-takpe. ohh well this is me okay! xDD
btw, kalau ditengok-tengokkan pada ayat macam tajuk atas ni, ade ke orang lain kat dunia ni macam saya, buat ayat camni? *saya buat je ikut suka hati dia je -.-
kalau ada pun, means kebetulan je lah! hehehe.
*ape bende lah minah ni membebel, tak tentu pasai.
ni semua sebab korang lah. *tetibe pulak dah!
ish-ishhhh sakit rupanya budak ni, hehehe. heyyheyyy babeee, jangan salahkan saya pulak tau. nahhh, blame the skool lah, yang pergi buat exam pulak derr this next week lah!
dia paksa saya menggunakan sel-sel otak saya untuk bergerak dan berfungsi. menghafal segala macam jenis perkara. bukan salah saya okay tak dapat update nanti dah okay bila time exam ni. *sungguh gedik fomfuan ni :P
Holiday is around the corner. awwwhhh, like so banyak-banyak-belambak-selambak-terlambak. saya akan pergi merantau ke Machang, Kelantan pulak lah lepas habis exam ni dekat-dekat nak raya tu, hari sabtu bertolak lah.
*maklumlah raya haji akan tiba pada hari keesokannya tu lah
doakan saya sekali selamat pergi dan selamat balik. 

Exam yang baru minggu lepas tu macam mana lah kan? errr, susah untuk mengatakannya. HAHA. sengal T___T ada yang okay, ada yang tak kut ;) entah. tunggu je lah result keluar, macam mana result tu, macam tu lah dia. kalau teruk tu, susah lah tu. kalau bagus tu, senang lah tu. *terima je lah hakikat itu seadanya, heee~ (;
Jadi untuk the THIRD-day of final Isnin ni, saya mestilah berusaha bersungguh-sungguh. 
*walaweyhh. sungguh skema bukan? -,-'
Renung-renungkan dan selamat bercuti! haha. bukan-bukan, bercutilah kemudian.
exam diutamakan terlebih dahulu, demi examku yang tercintaaa. *konon ehhh
i'm now in holiday mood walaupun ada beberapa minggu lagi nak sekolah =.='
takpe-takpe, aja-aja fighting for 8A's! *PMR coming soon, fighting*
insya Allah! ^^

No comments: